fredag 26 juni 2009

SONGS FROM THE WOOD 1



Mina damer och herrar....
Dagen med stort D är här;
blodet kokar, adrenalinet forsar och man går runt med ett konstant leende.
Den översta bilden visar en av våra Songs from the wood-banderoller som sitter på vägen in till stenbrottet.
Bilden under visar siluetten av vår scen, så som den såg ut i natt när jag åkte hem.
Ljuskillarna har nu jobbat hela natten med att få allt på plats och sätta ljuset och jag kan lova att det blir maffigt.
Idag väntar ljudfix, soundcheck och de sista små åtgärderna.
För alla er Michael Jackson fans där ute;
Se den här natten som en stor hyllning till både honom och all go musik som begåvade människor skapat, under alla tider.
Så det är med stor glädje jag säger:
SEE YOU TONIGHT! NU ROCKAR VI FETT!

5 kommentarer:

  1. TACK FÖR EN OFÖRGLÖMLIG NATT!!
    Ni är fan i mig helt makalöst duktiga!!!!

    // Chrissie

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK!!!
    Roligare än såhär blir det inte!
    Hoppas vi ses i natt igen :)

    SvaraRadera
  3. FANTASTISK kväll. Ni är SÅ proffsiga allihop.
    WOW...

    SvaraRadera
  4. ..och förresten både grät jag till Adagio och hoppade av glädje resten av tiden :)

    SvaraRadera
  5. Underbart att höra! Vi blir så glada!

    SvaraRadera